ärendehantering satt i system

Välj InControl för att få en bättre överblick och snabbt kunna rätta till problem i din verksamhet.

INCONTROL – NÄR DU BEHÖVER FÅ BÄTTRE KOLL PÅ DIN ÄRENDEHANTERING

InControl bygger på en strukturerad hantering av ett ärende, oavsett användningsområde. Syftet är att samla all information om ett ärende på ett ställe, inklusive den kommunikation som sker mellan de inblandade. Ärendehanteringen är webbaserad och kommunikationen sker via e-post mellan berörda parter, alltid med en länk till det aktuella ärendet. När du klassificerar ärendet slussas det automatiskt vidare till rätt person, så att inget kan falla mellan stolarna. Systemet följer ärendet, steg för steg, och berörda parter kan hålla sig informerade. Uppföljningar och åtgärder underlättas av statistik och rapporter i realtid.

INCONTROL erbjuder bland annat

Enkel inrapportering och återkoppling

Inrapporteringen är enkel och InControl återkopplar direkt till medarbetaren att ärendet är mottaget. Bilder och dokument kan bifogas rapporten.

Klassificering av avvikelser

Välj klassificeringar som passar din verksamhet och se till att ärendena skickas till rätt person. Klassificeringen ligger också till grund för den statistik du kan ta ut.

Revisioner och inspektioner

InControl har funktioner för effektiv planering av revisioner, inspektioner och leverantörsbedömningar. Eventuella avvikelser registreras och hanteras i systemet.

Kostnadsuppföljning

Är ni intresserade av kvalitetsbristkostnader är InControl rätt verktyg. Komplettera informationen automatiskt med data från ert affärssystem. Ekonomisk statistik hjälper dig att förbättra verksamheten på rätt ställe.

Larm och påminnelser

E-postmeddelanden skickas automatiskt till berörda personer vid olika steg i ärendegången. Påminnelser skickas om ärenden blir liggande utan åtgärd.

Analysverktyg

Med hjälp av vårt inbyggda analysverktyg kan du ta ut statistik och diagram på de sätt ni klassificerar ärenden. På så sätt kan du se hur en viss typ av avvikelse ser ut över tid eller avdelning och sätta in rätt åtgärder där det behövs.

trygg implementation med MUNKEBYMODELLEN

Analys

Vi inleder arbetet med en processkartläggning för att förstå vad din verksamhet vill uppnå. Vi bidrar med vår erfarenhet och kan kanske hitta nya vägar.

Konfiguration

När processen är beslutad konfigurerar vi systemet utifrån arbetsgång med klassificeringar, roller, användare m.m. Under arbetet stämmer vi av med dig att vi är på rätt väg och korrigerar om det behövs.

Test

Lösningen testas för att säkerställa att allt blivit som det var tänkt. Eventuella integrationer testas, där vi bistår med testledare.

Utbildning

Vi utbildar blivande systemadministratörer och övriga användare.

Driftsättning

Vi driftsätter lösningen på anvisad plats, antingen hos er eller hos någon av våra driftspartners om vi ansvarar för driften.

Förvaltning

Slutligen sätter vi upp en process för att säkerställa en långsiktig trygg drift och support. I den ingår regelbundna förvaltningsmöten om man så önskar.

BOKA DEMO NU

  • Kontakta oss på telefon eller e-post
  • Vi bokar ett möte
  • Du får en introduktion och ett samtal med en av våra experter

Våra kunder

Några av de kunder som idag använder Munkeby Systems för sina kritiska ärendehanteringar.

Munkeby Systems erbjuder skräddarsydd hantering av kritiska ärendeprocesser.

Med ett egenutvecklat systemstöd och över 25 års erfarenhet av ärendehantering har vi en unik kompetens att hjälpa kunder inom såväl offentlig verksamhet som privat näringsliv.

Kontakt

Munkeby Systems
Östra Kanalgatan 6
211 41 Malmö

+46 40-696 55 00

info@munkeby.se

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av cookies. mer information

Dina cookie-inställningar för denna webbplats är satt till ”tillåt cookies” för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för cookies eller om du klickar ”Godkänn” nedan så samtycker du till detta.

Stäng